we zijn in china - Reisverslag uit Beijing, China van evalin - WaarBenJij.nu we zijn in china - Reisverslag uit Beijing, China van evalin - WaarBenJij.nu

we zijn in china

Door: marcel en yvette

02 December 2006 | China, Beijing

Vrijdag 1 december werden we om 13:00 uur opgehaald, vervolgens naar Schiphol gereden waar we nog even met z’n allen wat gedronken hebben. Om 4 uur konden we inchecken. Kwart over 6 boarden en om 7 uur in de avond zijn we dan eindelijk vertrokken naar China. We hadden 3 stoelen voor ons zelf, en dat was eigenlijk wel erg lekker want die Chinezen zijn niet zo groot, dus erg veel ruimte heb je niet. Vooral boven Moskou erg veel turbulentie, maar verder een goede vlucht gehad. Om 11:00 uur (chinese tijd) geland in Beijing. Vanuit hier naar ons overnachtingshotel gebracht, vlakbij het vliegveld. Hier de eerste informatie gehad en de eerste betaling gedaan. We gaan Maandag om 2 uur naar het civil bureau en krijgen dan eindelijk Eva-Lin. Dezelfde middag zullen we nog de officieele gedeelten (notaris en zo) krijgen.
Vanavond zijn we rond 6 uur met z’n allen gaan eten in Beijing

Tot zover deze eerste dag, en onze indruk van China is tot nu toe erg positief

morgen dus op naar Chongqing en dan hopen we weer een berichtje te kunnen plaatsen

Groetjes
Marcel, Yvette en Eva-Lin, die we over 2 nachtjes zullen zien

• 02 December 2006 - 12:50

Fam.Broekhuizen:

Ja, hoor! Goed geland dus!!! Je ziet we zitten aan de pc vastgekleefd deze weken hoor... Geniet ervan, succes met het vervolg van de reis! Groetjes van ons uit Vlijmen

• 02 December 2006 - 13:24

Oomkees Tante Paula:

hallo yvette en marcel
    Gelukkig goed aangekomen in china en steeds dichter bij jullie dochter
    eva-lin.
    veel succes en geniet ervan
    groetjes oom kees tante paula

• 02 December 2006 - 14:34

Jeroen En Lucy:

Huuuu....het is bijna HEBBES dag!!! Heel veel plezier...geniet ervan! Wat voor weer is het daar? Hier schijnt de zon...speciaal voor jullie! Groetjes Jeroen en Lucy

• 02 December 2006 - 17:06

Coen, Nicole En Teun:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Geniet van alles en probeer nog een beetje te slapen.....nog 1 dag, 5 uur 53 minuten en 34 seconden. xxx Coen,Nicole en Teun

• 02 December 2006 - 22:22

Max En Anny:

Wat is dit toch allemaal spannend voor jullie. a.s. Maandag zullen we aan jullie denken en we zijn heel blij voor jullie dat je dan ook echt jullie dochtertje in je armen kunt sluiten. Eva-Lin zal beslist geen liefde tekort komen!!!

• 03 December 2006 - 06:40

Frits En Judith:

Heerlijk dat jullie er al zijn. Wat vinden jullie van Beijing?? Lekker druk daar he.
    Nog maar 1 nachtje en dan zijn jullie bij jullie dochter!!!
    Ik kan niet wachten om weer nieuws van jullie te lezen!!

Groetjes Judith