reisschema - Reisverslag uit Drunen, Nederland van evalin - WaarBenJij.nu reisschema - Reisverslag uit Drunen, Nederland van evalin - WaarBenJij.nu

reisschema

Door: marcel en yvette

27 November 2006 | Nederland, Drunen

23 november hebben we de afreisbijeenkomst gehad in Halle. Marleen van Kind en Toekomst heeft nog de nodige informatie gegeven zoals het reisschema dat jullie hieronder vinden. We vertrekken met totaal 9 stellen naar China, vervolgens gaan we met totaal 3 stellen naar Chongqing

Vrijdag 1 december: vertrek om 19:00 uur naar beijing met vlucht cz 346.

Zaterdag 2 december: aankomst te Beijing om 11:40 (lokale tijd), we worden vervolgens naar het Sino Swiss Hotel gebracht voor de betalingen en een overnachting.

Zondag 3 december: vertrek om 11:50 met vlucht CA 4138 naar Chongqing, aankomst 14:35, vervolgens worden we naar het Yang Zi Holiday Inn hotel gebracht.

Maandag 4 december: Hebbes-dag, we gaan Eva-Lin halen bij het Civil Affairs Bureau

Dinsdag 5 december: opnieuw naar het Civil Bureau voor de verdere registratie, daarna naar de notaris en tenslotte worden vandaag door de autoriteiten het paspoort voor Eva-Lin voorbereid.

Woensdag 6 t/m vrijdag 8 december: vrije dagen, op 7 december wordt er een tour naar Chongqing Zoo (met panda’s) georganiseerd.

Op 8 december krijgen we alle officiële documenten en het paspoort van Eva-Lin.

Zaterdag 9 december: terug naar Beijing met vlucht CA 1412 om 7:30, aankomst in Beijing om 9:50, vervolgens worden we naar het Beijing International Hotel gebracht.

Zondag 10 december: vrije dag in Beijing

Maandag 11 december: Naar de Nederlandse Ambassade voor de aanvraag van het Visum voor Eva-Lin.

Dinsdag 12 t/m donderdag 14 december: vrije dagen in Beijing, op 12 december wordt er een uitstapje naar de Chinese muur georganiseerd. Op donderdag 14 december naar de Nederlandse Ambassade om het visum en de officiële documenten op te halen.

Vrijdag 15 december: terug naar Nederland, vertrek in Beijing om 13:40 met vlucht CZ 345, aankomst in Nederland om 16:55

We zijn inmiddels druk bezig met de laatste voorbereidingen en het inpakken van de koffers. Het eerst volgende bericht zal waarschijnlijk uit China komen.

groeten
Marcel en Yvette

• 27 November 2006 - 19:40

Karin/chris/joey:

nou een hele goede reis geniet er maar lekker van en we zullen jullie volgen via de email tot jullie terug zijn met eva-lin
    groetjes karin chris en joey

• 27 November 2006 - 20:16

Frits En Judith:

Geweldig jongens dat het bijna zover is. Ik vind het vreselijk leuk om het vanaf hier te gaan volgen, dus lekker veel berichtjes hier hoor!! Heel veel geluk in China, dat prachtige land. Enne....de panda's zijn geweldig!!!

Liefs Judith

• 27 November 2006 - 21:20

René En Marinella:

Te gek! Eindelijk mogen jullie afreizen om jullie dochter en ons petekind op te gaan halen. En om in de sfeer van de tijd van het jaar te blijven: vol verwachting klopt ons hart.......Kunnen we eindelijk kennismaken met Eva-Lin.

• 28 November 2006 - 07:31

Dorien:

Heeel veel succes in China en hopelijk gaat alles naar wens! Liefs Dorien.

• 28 November 2006 - 08:57

Wilma:

Heel veel succes in china en geniet ervan.

• 28 November 2006 - 18:18

Chantal En Martijn:

wij wensen jullie een mooie reis toe naar jullie schat.We zullen jullie volgen via dit reisverslag.
    groetjes chantal en martijn

• 29 November 2006 - 18:57

Jurgen, Karin, Senna:

Een hele fijne reis en veel succes met de laatste voorbereidingen!

• 29 November 2006 - 18:58

Jurgen, Karin, Senna:

Een hele fijne reis en veel succes met de laatste voorbereidingen!

• 30 November 2006 - 16:19

Max En Anny:

Een heel goede reis en geniet straks van jullie dochter!!! We leven met jullie mee en wachten met spanning op jullie eerste berichtje.

• 01 December 2006 - 07:04

Esther Matthee:

een hele mooie fijne en bijzondere reis gewenst. Op naar de eerste ontmoeting met jullie dochter!!! gr. esther en edwin(freya bijeenkomst april 2005, nu spontaan zwanger!)

• 01 December 2006 - 08:47

FerryIngridBasFamke:

Buurtjes, heel veel succes met alles, nog maar even wachten en dan is t eindelijk zover!!! Geniet ervan en tot over 2 weken!!

• 01 December 2006 - 09:46

Eric,Miranda & Kids:

Een hele goede reis toegewenst ...geniet er maar lekker van en vooral van jullie dochter Eva-lin, nog een paar dagjes aftellen. Tot over 2 weekjes. Groetjes Eric,Miranda,Joshua & Jeremy

• 01 December 2006 - 17:41

De Broekhuisjes:

Hallo Marcel en Yvette,
    Jullie zijn nu op Schiphol aan het inchecken en om proberen jullie hoofd koel te houden nu het allemaal zo dichtbij is... Nog een nachtje vliegen en dan nog even wennen aan China, voordat het moment daar is. De goede reis hebben jullie als jullie dit lezen al gehad, dus bij deze heten we jullie welkom in het mooie China; het land van onze dochters!!! Geniet zoveel mogelijk en doe veel indrukken op, dit zijn de kostbaarste zaken om mee terug te nemen, naast Eva-Lin zelf natuurlijk!!! Tot snel!!! Liefs van Peter, Mariëlle en kusje van Kyrah Broekhuizen

• 02 December 2006 - 12:15

Fam Van Kuijk:

Dag Marcel en Yvette

Wij willen jullie een hele fijne tijd toewensen met jullie kleine schat. Nog even voordat jullie ze
    in jullie armen kunnen sluiten, maar geduld wordt beloont.
    Geniet ervan en we volgen jullie via het reisverslag.
    De kuikentjes uit Sprang