eerste week - Reisverslag uit Beijing, China van evalin - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Beijing, China van evalin - WaarBenJij.nu

eerste week

Door: marcel en yvette

11 December 2006 | China, Beijing

We hebben Eva-Lin vandaag precies een week, het lijkt alsof we haar al veel langer kennen. We genieten nog steeds van elk moment met haar. Telkens laat ze weer iets nieuws zien. Ze wordt steeds vertrouwder met ons en wij met haar. Vandaag zijn we eerst boodschappen gaan doen. Een hoestdrank voor ons drieen gekocht, want Eva-Lin heeft ons ook aangestoken. Rond half vier is papa even met de taxi naar het bureau van China Southern airlines gegaan om te proberen een extra stoel te boeken op de terugvlucht. We hopen maar dat het gelukt is, we moeten het alleen nog vrijdag herbevestigen op het vliegveld. Eva-Lin is toen dus ruim een uur alleen met mama geweest, en dit ging erg goed. Eva-Lin heeft veel gelachen en gespeeld met mama. Mama was hier heel erg blij mee. ‘s Avonds zijn we met z’n drieen bij MacDonalds gaan eten (we waren het Chinese eten even zat) Eva-Lin heeft een paar frietjes op en die vond ze erg lekker. Ze vindt haar buggy ook steeds leuker, ze kan dan lekker op haar gemak om haar heen kijken. Vanavond is ze samen met papa in bad geweest, dit vond ze echt erg leuk (en papa ook), mama heeft hier leuke foto’s van gemaakt. Ook heeft ze ontdekt dat ze kusjes kan geven en daar wil ze nu niet meer mee stoppen, papa wordt helemaal afgelebberd door haar.
Heel veel chinezen die we op straat tegenkomen gaan stil staan om ons eens goed te bekijken. Je ziet hier dan ook niet zo heel veel westerlingen met een Chinees kindje.
We hebben ook weer een paar nieuwe foto’s op de site gezet. Woensdag gaan we naar de Chinese muur toe, de andere dagen willen we nog naar de tempel van de hemel, de verboden stad en de zijde markt, een erg drukke week dus nog.

Groeten\
Yvette, Marcel en Eva-Lin

• 11 December 2006 - 14:11

Nicole:

Ik zat alweer te wachten op jullie berichtje! Wat fijn om te horen dat Eva-Lin steeds vertrouwder wordt. Helemaal super dat ze nu ook gezellig lacht naar mama, geniet er maar van! Ook gezellig dat ze graag knuffelt en kusjes geeft. Hopelijk houdt Eva-Lin nog wel een kusje voor Teun over. Nog heel veel plezier met alle uitstapjes. Volgende week staat er gewoon weer boerenkool met worst op het menu, dus geniet toch nog maar even van het chinese eten.
    Groetjes Nicole

• 11 December 2006 - 14:12

Opa En Oma Van Kuijk:

leuk om te horen dat het met jullie alle drie goed gaat.Geniet nog van china want voor dat je weet is het vrijdag.Wij kijken uit naar jullie thuiskomst .groetjes

• 11 December 2006 - 15:02

Oomkees Tante Paula:

fijn te lezen dat jullie het zo goed maken ja als het met evalin goed gaat is het met jullie super zo hoort het ook
    nog een hele fijne tijd daar
    groetjes oom kees tante paula

• 11 December 2006 - 16:37

Ursula:

Klinkt allemaal gezellig hoor ! Wel goed Yvette dat je even alleen bent geweest met Eva-lin dan leren jullie elkaar ook steeds beter kennen. Jullie worden zo al een echt BURGELIJK gezinnetje hoor...samen eten bij MC Donalds.!! Echt heel erg leuk, het is jullie gegund en geniet er maar lekker van. Bij onze kinderen op school is Eva-lin al een bekend meisje aan het worden want er wordt veel over haar gesproken. Thijs heeft het er veel over zei zijn juf vandaag. Haar foto hangt in de klas. Nog een paar nachtjes slapen en dan.... zijn jullie weer lekker thuis. Veel plezier nog. Lieve groet Peter Ursula Lisa Thijs Joep Guus xxxx

• 11 December 2006 - 19:07

René En Marinella:

Wat fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat. Zo te zien is Eva-Lin al aardig vertrouwd met haar mama en papa. Ze gaat steeds meer lachen/stralen op de foto's. Geniet nog van de laatste dagen in China en van de dingen die jullie daar nog gaan bekijken! Bij ons is nog steeds alles rustig. Maar ja, het kan morgen zomaar in een keer gebeurd zijn. Dan heeft Eva-Lin er een neefje of nichtje bij!

groetjes,
    René en Marinella

• 11 December 2006 - 19:50

Danielle:

wij genieten ook iedere dag van jullie mooie verhalen en foto,s.
    eva-lin is echt een scheetje.
    veel plezier nog.

liefs jan danielle loes ot.

• 11 December 2006 - 19:54

Danielle:

wij genieten ook iedere dag van jullie mooie verhalen en foto,s.
    eva-lin is echt een scheetje.
    veel plezier nog.

liefs jan danielle loes ot.

• 11 December 2006 - 21:14

Fam Van Kuijk:

Dag Marcel,Yvette en Eva-Lin natuurlijk.
    Wat fijn om te lezen en te zien dat het met jullie allemaal goed gaat, op een verkoudheidje na dan!
    Jullie hebben een pracht meid en het straalt ook van jullie gezichten.
    Nog veel plezier daar en we lezen het wel weer .
    Veeeel Groetjes van de Kuikentjes uit Sprang-City

• 11 December 2006 - 21:45

Bernadet:

Hoi Yvette en Marcel. Geniet nog van jullie laatste week daar in China. We leven en lezen met jullie mee!

• 11 December 2006 - 23:41

Max En Anny:

Hoi alledrie. Het is hier al wel laat, maar ik kan het toch niet nalaten om even te kijken of er weer een berichtje is van jullie. Het is echt verslavend, dus dat wordt volgende week echt afkicken!!!Maar heerlijk dat het goed gaat met jullie....en het zijn weer super-mooie foto's. Nog heel veel groetjes van ons en een dikke knuffel voor Eva-Lin xxx

• 12 December 2006 - 11:55

Opa En Oma Mertens:

Wel een beetje laat met reageren maar het was gisteren hobby-dag.De foto's vonden ze allemaal heel erg leuk. Geniet nog van een paar mooie dagen in China.