eva-lin - Reisverslag uit Chongqing, China van evalin - WaarBenJij.nu eva-lin - Reisverslag uit Chongqing, China van evalin - WaarBenJij.nu

eva-lin

Door: marcel en yvette

06 December 2006 | China, Chongqing

Beste Allemaal

Het gaat nu gelukkig weer een stuk beter met Eva-Lin. Dinsdag in de loop van de middag kreeg ze ineens hoge koorts. We hebben na een paar uur aankijken onze gids gebeld,ze stuurde ons naar de dokter in het hotel, deze stuurde ons direct door naar het ziekenhuis. Daar zijn we met de taxi naar toegegaan rond 7 uur. De verhalen over de chinese ziekenhuizen zullen we later op de site zetten want daar wordt je niet echt vrolijk van. Het is wel een speciaal kinderziekenhuis. Na verschillende onderzoeken was de conclusie waarschijnlijk een keelontsteking, ze werd meteen aan het infuus gelegd. In haar hoofdje werd dit infuus aangelegd, we hoeven denk ik niet te vertellen dat dit een erg vervelend en emotioneel moment was. Halverwege kreeg ze ook nog een bloedneus waardoor ze met grote spoed (over straat) naar een ander deel van het ziekenhuis is gebracht. De bloeding was snel gestopt en is ook niet meer teruggekomen. We zijn tot half een 's nacht in het ziekenhuis gebleven en toen met de taxi terug naar het hotel. Vandaag (woensdag) moesten we om 9 uur terug zijn in het ziekenhuis. (dus weer een nacht bijna niet geslapen) We zijn samen met Arie en Geke (ander adoptiestel) naar het ziekenhuis gegaan. Hun dochter kwam daar al voor de derde dag. Eva-Lin kreeg weer een infuus met antibiotica, deze keer gelukkig op een prive kamer.
We zijn nu net terug op de hotelkamer hebben veel medicijnen meegekregen en het advies zoveel mogelijk binnen te blijven. Het gaat nu redelijk met haar. Ze drinkt en eet redelijk en heeft bijna geen koorts meer. We hoeven als het zo blijft niet terug naar het ziekenhuis.
Tot zover even onze ervaringen in China,
Naast het bovenstaande (waar onze hele dag nu op gericht is) gaat met ons alles goed. Het is alleen niet voor te stellen hoe snel je van zo'n kleintje gaat houden en hoeveel verdriet je hebt als je aan de andere kant van de wereld je kindje zo ziek ziet. Maar we zullen ons er wel door heen staan. We kunnen in ieder geval niet wachten tot we weer in Nederland zijn. Voor alle lieve en leuke reacties op onze site heel erg bedankt.

groeten

Yvette, Marcel en Eva-Lin

• 06 December 2006 - 06:43

Anja & Edwin:

Ach jee die arme Eva-Lin!! Ik heb al vaker gehoord van zo'n infuus in het voorhoofdje.... wat zielig!! Het is denk ik niet te schrijven hoe machteloos je je dan voelt he? Geef Eva-Lin maar een lekkere dikke knuffel en hopelijk knapt ze snel nog meer op.

Liefs Anja & Edwin
    LID 29 maart 2006

• 06 December 2006 - 06:47

Opa-oma:

dat was schrikken dat Eva-lin ziek is ,wij leven hier erg met jullie mee heel veel sterkte en het komt allemaal goed.opa oma van kuijk

• 06 December 2006 - 08:30

Petra En Fam.:

Gettsie, wat vervelend, ik weet dat het in china heel normaal is om snel naar een ziekenhuis te gaan, maar het is erg vervelend, gelukkig gaat het beter en door de antibiotica zal ze waarschijnlijk geen last meer hebben. Maar lekker rustig aan. Gr. Petra,Eva en fam.

• 06 December 2006 - 08:37

Oomkees Tante Paula :

Dat was schrikken evalin ziek hopelijk gaat het al wat beter en ook met jullie heel veel sterkte en het allerbeste
    oom kees tante paula

• 06 December 2006 - 08:39

Angela:

Hoi Marcel, Yvette en Eval-Lin,
    Heel veel sterkte! Dat infuus is niet gemakkelijk nee, kan me voorstellen dat het heel emotioneel was. Bij de reis naar Milou in 2003 heeft Milou dit ook 5x moeten ondergaan. Vreselijk!!
    Beterschap aan de kleine meid!
    Hopelijk kunnen jullie toch weer snel gaan genieten van Eva-Lin en van het prachtige China.
    Groetjes,
    Angela, mama van Milou (bijna 4) en Kiki (bijna 1, nog in China)

Frits En Judith:

Allereerst: van harte!!! wat is het een geweldige lieverd!!!!

Maar wat schrikkken voor jullie en wat een verdrietige dagen zo. Hopelijk knapt ze heeel snel weer op en kunnen jullie alleen maar gaan genieten.

Heel veel liefs van ons en tot snel!!!!

Opa En Oma Mertens:

Dit was niet zo'n leuk bericht,we zijn hier erg van geschrokken, maar laten we hopen dat ze snel opknapt en jullie nog een paar mooie dagen daar door kunnen brengen,
    veel sterkte en een dikke knuffel van ons.

Ursula:

Ik dacht ik ga eens lezen hoe het gaat met jullie !! Ging er vanuit dat jullie heerlijk aan het genieten waren, maar dat loopt even anders. Ik schrik ervan ! Wat zielig dat ze meteen zo ziek is. Hopelijk helpen de medicijnen goed en knapt ze snel weer op zodat het echte genieten kan beginnen. Veel beterschap en sterkte. Peter Ursula Lisa Thijs Joep Guus xxxx

• 06 December 2006 - 09:10

Danielle:

wat was dat schrikken zeg voor jullie en ook voor ons.
    we wensen jullie veel sterkte en hopen dat eva-lin weer snel opknapt.

liefs jan danielle loes ot.

• 06 December 2006 - 09:52

Tony En Peter:

Jammer dat na de vreugde van het in je armen sluiten van jullie dochter snel een tegenvaller moet worden geïncasseerd. Ook al weet je dat een kindje snel ziek kan worden en ook weer snel opknapt, het is niet leuk om te ervaren. Zeker niet zo ver van huis, waar de medische zorg - hoe goed bedoeld ook - anders is dan we hier gewend zijn. Heel veel sterkte! Gelukkig gaat het weer wat beter.

• 06 December 2006 - 11:00

René En Marinella:

Zoals iedereen voor ons ook al heeft gezegd: dat was schrikken. Dat is een domper op jullie vreugde, denken we. We hopen dat de medicijnen snel aan zullen slaan. We begrijpen heel goed dat je nu helemaal snel terug naar Nederland wil. Succes en sterkte! Zorg goed voor jullie kleine meid! (maar vergeet jezelf ook niet)
    Liefs,
    René en Marinella

• 06 December 2006 - 11:14

Peter,Mariëlle,Kyrah:

Jeminee, wat is me dat even schrikken! De tranen liepen al over ons wangen, maar nu helemaal... Dit moet een onbeschrijflijk machteloos gevoel hebben gegeven ja! Hopelijk was het niet voor niets en knapt Eva-Lin snel weer op. Veel succes en sterkte!

• 06 December 2006 - 11:59

Opa Van Kuijk:

ik heb op het werk het bericht gelezen van evalin
    gelukkig gaat het beter
    heel veel sterkte en beterschap met evalin

• 06 December 2006 - 13:30

Fam Van Kuijk :

Dag Fam Mertens
    Wat naar dat dit nu juist moest gebeuren
    Fijn te horen dat het gelukkig al wat beter gaat.
    Wij wensen jullie vanaf hier het allerallerbeste en hopen dat het nare gedeelte nu achter de rug is.
    Het is wel een schatje zeg!!!
    Veel Groetjes uit Sprang City

• 06 December 2006 - 14:13

Teun:

Lieve Eva-Lin,
    Laat maar aan je papa en mama zien dat je een sterke meid bent, die zich hier helemaal doorheen slaat. Als ik ziek ben, moet ik van mijn mama goed drinken. Doe jij dit ook maar, dan knap je vast snel weer op.
    Een dikke beterschapsknuffel van Teun.

• 06 December 2006 - 15:14

Lilian & René:

Nu maar hopen dat Eva- Lin zich snel beter voelt.
    Heel veel sterkte en geef haar maar een dikke knuffel

Groetjes Lilian & René

• 06 December 2006 - 15:57

Mirjam:

Heel veel beterschap voor Eva-Lin , veel liefs,
    Mirjam

• 06 December 2006 - 16:16

Max En Anny:

Wat een nare ervaring voor jullie en dan zover van huis zitten. Nu maar hopen dat het hier bij blijft en dat jullie voor de rest kunnen genieten van jullie prachtige dochter en het mooie China!!! Heel veel liefs en groetjes van ons.

• 06 December 2006 - 20:04

Rini & Marian:

Dat was wel even schriken maar fijn dat het nu weer beter gaat.
    Probeer er toch van te genieten en heel veel sterkte. Tot gauw weer in Nederland.
    Groetjes de Kuikens uit de Kinkenpolder

• 08 December 2006 - 01:18

Arris En Liesbeth:

Lieve Eva-lin,

gelukkig gaat het weer een stukje beter met jou. We zien je elke dag hier omdat je papa en mama reisgenoten zijn van ons, maar vinden het toch leuk om even een berichtje te plaatsen. Groetjes Arris en Liesbeth

• 08 December 2006 - 18:40

Bernadet Heezen:

Lieve Ivette en Marcel,
    Fijn over jullie te lezen, zo kunnen we alles toch een beetje volgen...
    Alles toch wel heel ingrijpend voor allemaal.Maar jullie kunnen super trots zijn op zo'n prachtige dochter!!
    Dikke kus voor jullie en Eva-lin.xx denk aan jullie groetjes Bernadet(oud collega)