nog even en dan - Reisverslag uit Chongqing, China van evalin - WaarBenJij.nu nog even en dan - Reisverslag uit Chongqing, China van evalin - WaarBenJij.nu

nog even en dan

Door: marcel en yvette

03 December 2006 | China, Chongqing

Vandaag zijn we rond half 10 opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Precies op tijd vertrokken en om iets over 2 uur geland in Chongqing. Alles verliep heel snel en georganiseerd. Rond 3 uur waren we in ons hotel. Erg luxe en erg groot. Een babybedje, buggy en badje stonden al klaar.
Om half vijf alvast veel papieren ingevuld (samen met May, onze gids) Morgen hoeven we hierdoor maar heel weinig formaliteiten af te handelen.
Het voelt nog steeds heel raar en onwerkelijk dat we hier nu in China zijn. Morgen is het hebbes-dag, dus we zijn benieuwd of we vannacht kunnen slapen. Vanavond gaan we met z'n 7en nog lekker uit eten. Vanaf morgen zal het heel anders zijn, maar we hebben er erg veel zin in.
We hebben in dit hotel zelfs gratis internet, dus we kunnen lekker veel schrijven en foto's doorsturen. We hebben een nieuwe recente pasfoto van Eva-Lin gehad, die staat bij de foto's links op de site

Morgen zulen we Eva-Lin ook een stukje laten typen.

groeten uit China
Marcel en Yvette

• 03 December 2006 - 12:45

Coen, Nicole En Teun:

We zitten bijna standaard achter de pc om alles in de gaten te houden. Leuk dat jullie nu al een foto hebben gehad. Hopelijk lacht Eva-Lin morgen wel een beetje meer! Het is echt een super-meid!!(wel alles roze, haha).

• 03 December 2006 - 13:16

Bart, Dineke, Nelisa:

'Groeten uit China' Dat is de allermooiste regel om op een weblog te schrijven. Jullie zijn er. Nog even en dan is de dag van de overdracht daar. Heel veel geluk met elkaar. Wij weten uit ervaring dat dit onvergetelijke dagen zijn. Geniet, geniet en geniet. Wij zijn nu 3 maanden terug en leven met jullie mee. Groetjes van Bart, Dineke en Nelisa van Lagen.

• 03 December 2006 - 14:07

Opa En Oma:

hoi marcel en yvette
    wat een mooi meisje ze lijkt wel een beetje op teun grapje
    succes morgen groetjes tot
    het volgende berichtje
    opa oma van kuijk

• 03 December 2006 - 17:28

Opa En Oma Mertens:

Hallo Marcel en Yvette
    Fijn dat alles zo vlot verloopt. Morgen is het dan zover dat jullie Eva-Lin in je armen kunt sluiten. Op de foto ziet ze er lief uit.

• 03 December 2006 - 18:56

René En Marinella:

Ook wij volgen jullie natuurlijk op de voet. Nog een paar uurtjes wachten en het is dan eindelijk zo ver: jullie mogen je kindje voor de eerste keer vasthouden om haar vervolgens nooit meer los te laten. Wat een fantastisch gevoel moet dat voor jullie zijn. Veel succes!

• 03 December 2006 - 19:22

René En Karen:

ohhhh wat spannend bijna jullie kleine in jullie armen. wij leven met jullie mee
    geniet van jullie moment als jullie eva-lin krijgen....spannend.....

• 03 December 2006 - 21:52

Tony En Peter:

Wij leven met jullie mee in deze spannende en enerverende tijd. Het grote moment nadert nu wel erg snel. Geniet van elk moment.

• 04 December 2006 - 07:54

Ursula:

Wat spannend ! In Nerderland iedereen in spanning ivm sinterklaas en de kadootjes die gaan komen en jullie krijgen het grootste en MOOISTE kado van jullie leven, jullie dochter Eva-lin ! Geniet van deze bijzondere dag. Lieve groeten Peter Ursula Lisa Thijs Joep Guus

• 04 December 2006 - 08:07

Danielle:

geniet vandaag van deze byzondere dag.
    we volgen jullie iedere dag.
    liefs jan danielle loes ot

• 04 December 2006 - 10:54

De Kuijken Uit Spran:

Dag Marcel en Yvette
    Vandaag een hele spannende dag .
    Fijn dat alles verder goed verloopt.
    Wij denken aan jullie .
    Geniet ervan en heel veel Groetjes van ons allen.

• 04 December 2006 - 11:08

Opa En Oma Mertens:

Wij zijn blij dat Eva-Lin nu bij jullie is. Proficiat en geniet van haar. Geef haar een dikke knuffel van ons. We zijn benieuwd naar de foto's straks.