thuis - Reisverslag uit Drunen, Nederland van evalin - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit Drunen, Nederland van evalin - WaarBenJij.nu

thuis

Door: marcel en yvette

31 December 2006 | Nederland, Drunen

we zijn inmiddels weer ruim 2 weken thuis en tot nu toe gaat het allemaal erg goed.
Eva-Lin slaapt veel, ze eet en drinkt goed en ze begint steeds meer haar draai te vinden in ons huis. Ze is erg actief en wil alles zien, voelen of vasthouden. We zijn inmiddels ook met haar bij de kinderarts geweest. Ze wordt daar helemaal nagekeken. Ze blijkt inmiddels 78 cm te zijn en weegt ruim 9,5 kilo. En als ze blijft eten zoals ze nu doet dan zal dat helemaal goed gaan.
Tot zover weer even deze update

groetjes
Marcel, Yvette en Eva-Lin

• 01 Januari 2007 - 08:43

Peter Miriam En Lin:

Hallo Marcel Yvette en Eva-Lin.

Fijn om te lezen dat alles goed gaat.
    We wensen jullie dan ook fijn een gelukig 2007.

groetjes Peter Miriam en Lin

• 01 Januari 2007 - 11:53

Melanie En Kylian:

Proficiat met jullie dochtertje !!!Wat prachtig is ze en wat een mooie naam !!!Ik wens jullie een heel Gelukkig Nieuwjaar met veel Liefde en Geluk !!!Nieuwjaarszoentjes van Kylian voor Eva-lin

• 17 Januari 2007 - 18:08

Kees & Riet Willemse:

Yvette Marcel zondag jl.op de nichten en nevendag van je moeder hoorden wij van de uitbreiding van jullie gezinnetje,een dochter, fijn dat alles goed goed gaat met Eva-Lin als ze goed blijft eten en slapen komt het allemaal goed daarom nog van Harte Gefeliciteerd met deze aanwinst voor jullie.Groetjes Kees en Riet.

• 24 Januari 2007 - 14:17

Zeger En Karin:

Hartelijk gefeliciteerd ,
    een dochter!!!!!Wat een mooi kindje!
    Veel geluk met jullie Eva-Lin.