terug in nederland - Reisverslag uit Drunen, Nederland van evalin - WaarBenJij.nu terug in nederland - Reisverslag uit Drunen, Nederland van evalin - WaarBenJij.nu

terug in nederland

Door: marcel en yvette

17 December 2006 | Nederland, Drunen

We zijn weer terug in Nederland. Afgelopen vrijdag zijn we na twee zware maar ook mooie weken rond half 6 geland op schiphol. Toen we de bagagehal inliepen zagen we aan de andere kant van het glas al heel veel mensen staan. Yvette is met Eva-Lin meteen die kant opgelopen, terwijl papa op de koffers wachte. Het was echt heel erg bijzonder om zoveel bekenden te zien die ons stonden op te wachten. Na een emotioneel en warm onthaal, stond er een grote versierde bus klaar waar we mee naar Drunen gingen. Daar wachtte ons nog een verrassing, iedereen ging mee naar De Remise voor een kop koffie met gebak. Iedereen kon Eva-Lin daar goe bewonderen. Ook ome René, die net zelf papa was geworden van (ons neefje) Lucas, kwam nog even langs. Toen iedereen de koffie op had zijn we met de naaste familie naar huis gegaan. Ons hele huis was aan de buiten en binnenkant versierd en er stonden veel kadootjes binnen. Ook hebben we daar nog even een toast uitgebracht op Eva-Lin. Toen iedereen weg was hebben we Eva-Lin op bed gelegd en ze sliep binnen een minuut. Wij hebben beneden nog wat kaarten bekeken en zijn zijn toen ook gaan slapen.
Nu is er een einde gekomen aan een reis van twee weken die wij nooit zullen vergeten. Het was vaak zwaar en vemoeiend maar vooral erg mooi. Alle mensen die op Schiphol stonden willen we heel erg bedanken voor een onvergetelijk weerzien. We hebben er 's nachts nog lang over na liggen praten, het was echt heel leuk iedereen te zien.
Voor iedereen die ons gevolgd heeft de afgelopen tijd, heel erg bedankt voor jullie interesse. Zonder jullie steun was het een stuk moeilijker voor ons geweest.
Met Eva-Lin gaat het goed. Ze moet nog wel wennen aan het Nederlandse ritme, maar dat komt wel goed. We zullen nu niet meer elke dag een bericht plaatsen, maar we proberen in ieder geval om de site af en toe bij te werken met foto's of leuke verhalen.
Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor jullie liefde en interesse tijdens onze reis het was in een woord onvergetelijk.

Marcel, Yvette en Eva-Lin

• 17 December 2006 - 11:30

Nicole :

Voor ons was het op Schiphol ook helemaal geweldig. We vonden het erg spannend en fantastisch om jullie met z'n drietjes te zien aankomen. Als ik het filmpje op de site bekijk, krijg ik nog steeds kippenvel. De start op Nederlandse bodem was super. Het is een mooi begin van een nieuw en compleet leven voor jullie drietjes!!!
    Groetjes Coen, Nicole en Teun

• 17 December 2006 - 12:51

Dorien Van De Ven:

Jullie bedankt dat wij zomaar mee mochten delen in jullie leven, op zo'n belangrijk en emotioneel moment. Ik vond het iedere keer weer een kadootje en kom beslist op kraamvisite. Maar daar bel ik nog wel voor, als het jullie uitkomt. Eerst maar uitrusten. Liefs Dorien.

• 17 December 2006 - 20:42

Ursula:

We hebben gisteren heel de dag kunnen nagenieten van jullie mooie aankomst op schiphol. Het was zo mooi om jullie samen te zien. Zo blij en trots.(het heeft weer wat traantjes gekost !!) Eva-lin is echt een schatje ! We zullen het er nog vaak over hebben. Als daar het moment voor is komen we zeker een keer op bezoek. Morgen gaan de kinderen naar school vol verhalen over de vliegtuigen maar vooral over Eva-lin. We wensen jullie veel geluk, liefde, geduld, plezier vertrouwen samen met Eva-lin en geniet van deze tijd. Lieve groet Peter Ursula Lisa Thijs Joep Guus xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 18 December 2006 - 13:25

Janneke:

Welkom thuis! Wat heerlijk om nu met z'n drietjes te zijn en samen kerst te kunnen vieren. Ik heb jullie "stiekem" aan zien komen afgelopen vrijdag, wij stonden op Arris, Liesbeth en Jaylin te wachten. Wat een geweldige aankomst voor iedereen. Kan niet wachten tot wij ook aan de beurt zijn.
    Geniet lekker van jullie dochter, ik wens jullie een heel gelukkig leven samen!

groetjes, Janneke (www.chinainyourhands.ikneemmee.nl)

• 19 December 2006 - 08:48

Susan:

Hallo,

Welkom thuis! Geweldig om jullie reisverslag te lezen. Zelf zijn wij vorig jaar thuisgekomen met onze dochter Yue-Lin dus het "gevoel" om thuis te komen kennen wij als geen ander. We wensen jullie heel veel geluk met elkaar.

Groetjes van Marcel, Susan en Yue-Lin van de Laar, Waalwijk.
    www.susanenmarcel.nl

• 24 December 2006 - 14:42

Marjolein :

Proficiat nu is echt alles achter de rug.
    Nu kunnen jullie lekker met zijn drieen genieten, en het jaar 2006 afsluiten als een jaar om nooit meer te vergeten.
    Geniet ervan dit hebben jullie wel verdiend.

Groeten Marjolein Reitsma