laatste dag beijing - Reisverslag uit Beijing, China van evalin - WaarBenJij.nu laatste dag beijing - Reisverslag uit Beijing, China van evalin - WaarBenJij.nu

laatste dag beijing

Door: marcel en yvette

14 December 2006 | China, Beijing

Laatste dag in China.

Als we dit schrijven is het donderdagmiddag rond vieren. Onze laatste dag in China samen met Eva-Lin zit er bijna op. Meerdere mensen van onze groep voelen zich niet helemaal top meer, combinatie van kou en hitte, slechte lucht, spanningen en vermoeidheid. Vanochtend is mama opnieuw ziek geworden, maar door het slikken van veel paracetamol, immodium en dergelijke kon ze toch mee naar de zijdemarkt. Een nieuwe koffer gekocht en vervolgens maar afdingen en inladen. Ook weer erg leuk om geweest te zijn.
In de loop van de middag komt onze gids de paspoorten met visum van de kindjes brengen. Eva-Lin is vandaag in een erg vrolijke bui (misschien omdat ze morgen naar Nederland gaat)
We hebben in twee weken China erg veel indrukken opgedaan, veel gezien, gedaan en gevoelt. Het is een mooie, zware, emotionele maar vooral bijzondere reis geweest. We hebben veel te vertellen later over China aan Eva-Lin, en aan jullie als we thuis komen. Morgen om 13:15 vertrekt het vliegtuig. Voorlopig is dat de laatste keer dat ze voet op Chinese bodem zet, maar we weten zeker dat we hier nog eens terug komen. We zien er erg naar uit om weer terug te keren naar Nederland (gewoon hutspot, brabants en ons eigen bed). Eva-Lin is voor ons echt het wonder geworden waar we zo lang naar hebben uitgekeken.
Wij vonden het erg leuk om jullie op deze manier een beetje op de hoogte te houden van onze adoptiereis naar China, wij hopen dat jullie het ook leuk vonden. Voor al jullie lieve reacties willen we iedereen heel erg bedanken.
De tijd zal leren of het een goede beslissing is geweest om Eva-lin uit dit mooie land weg te halen, ondertussen kunnen wij alleen maar het beste geven aan Eva-Lin……… en hopen voor de toekomst.

Veel liefs

Yvette, Marcel en Eva-Lin

Dit is meteen ons laatste bericht vanuit China, tot morgen of later

• 14 December 2006 - 08:56

Petra , Eva En Fam.:

Hoi Yvette,Marcel en Eva-Lin,
    Wij wensen jullie een hele goede reis, rustig aan. Bij ons was achter in het vliegtuig veel ruimte waar we veel gebruik van hebben gemaakt en konden liggen. Het allerbeste en een fijne thuiskomst gewenst! Gr. Gerard,Petra,Jesper,Stan,Sil en Eva Nan Xian Rong

• 14 December 2006 - 09:16

Bernadet :

Lieve mensen,
    Ik wil jullie nog even een hele goede reis wensen.
    En een fijne thuiskomst!!
    Hopelijk zorgt de familie voor boerenkool met worst! Dat gaat er wel in na 14 dagen chinees eten!haha
    Liefs en tot ziens Bernadet Heezen.( oud collega)

• 14 December 2006 - 09:24

Opa En Oma Mertens:

Wij kijken erg uit naar morgen en zullen blij zijn als jullie weer thuis zijn. Een heel goede reis en tot morgen.

• 14 December 2006 - 09:45

Oomkees Tante Paula:

wij wensen jullie een hele goede reis terug naar nederland en drunen
    tot vrijdagmiddag

groetjes oom kees tante paula

• 14 December 2006 - 11:51

Opa Oma Van Kuijk:

het word tijd dat jullie naar huis komen,dan kun je aan de hollandse pot en lekker wennen aan jullie gezinnetje in je eigen vertrouwde omgeving.
    goede reis en tot vrijdag
    groetjes opa en oma

• 14 December 2006 - 13:09

Karin,chris,joey:

hoi
    gelukkig dat alles is goed gegaan ,yvette word maar snel beter .
    we vonden het leuk om jullie ervaringen in china te lezen.
    goede reis morgen en tot in nederland.

• 14 December 2006 - 14:12

René & Lilian:

Hoi Marcel & Yvette & Eva-Lin,

We wensen jullie een hele goede reis terug. En een fijne thuiskomst.

Groetjes René & Lilian

• 14 December 2006 - 15:30

Juliette:

Ik hoop dat eva-lin het goed naar haar zin zal hebben.Ik wens jullie een goede reis. groetjes Juliette.

• 14 December 2006 - 17:24

Danielle:

we wensen jullie een goede reis naar ons kleine rustige landje.
    en neem alle mooie momenten mee uit china.

liefs en tot morgen
    jan danielle loes ot xxxx.

• 14 December 2006 - 17:41

Coen, Nicole EnTeun:

Wat vliegt de tijd toch. Ik herinner met het moment dat jullie naar Schiphol gingen als de dag van gisteren. We zijn superblij dat jullie al bijna onderweg zijn naar Nederland. Fijne vlucht en tot morgen!!!
    Groetjes Coen, Nicole en Teun

• 14 December 2006 - 17:48

Max En Anny Biemans:

Hoi Marcel, Yvette en Eva-Lin.
    Graag willen wij jullie bedanken, omdat jullie alle belevenissen in China met ons hebt willen delen. Wij zullen de berichtjes zeker gaan missen, maar dan moet oma Willy ons voortaan maar op de hoogte houden.....
    Voor de rest willen we jullie heel veel geluk toewensen met Eva-Lin, ze komt in ieder geval al in een heel warm en liefdevol nest.
    Heel veel groetjes en voor Eva-Lin heel veel xxxjes.

• 14 December 2006 - 20:19

Jeroen En Lucy:

Heel fijn dat jullie weer terug naar huis komen. Lekker je eigen spullen om je heen en al het vertrouwde wat jullie deze 2 weken hebben moeten missen. We wensen jullie een hele goede reis en tot binnenkort!~
    Groetjes Jeroen en Lucy

• 14 December 2006 - 21:19

Ursula:

Het komt nu heel dicht bij, morgen zijn jullie weer heerlijk "thuis" ! Wat hebben jullie je gevoel mooi kunnen omschrijven...het is denk ik heel moeilijk om Eva-lin "mee te nemen" vanuit haar mooie vertrouwde china, ook al haal je ze weg uit een mooi land jullie bieden haar een mooie toekomst met veel liefde en dat gaat zeker goed komen. Je weet natuurlijk nooit of een beslissing goed is maar ik denk als je je gevoel blijft volgen (en dat hebben jullie al die jaren gedaan) dan komt het zeker goed. Ik vond het geweldig om jullie op deze manier te volgen en Eva-lin al een beetje te leren kennen. Ik zal de dagelijkse berichtjes zeker gaan missen. We verheugen ons op morgen ! Een goeie reis gewenst en geniet ! Lieve groet Peter Ursula Lisa Thijs Joep Guus xxxxxxxxxx

• 15 December 2006 - 07:18

Peter, Miriam En Lin:

Hoi Yvette,Marcel en Eva-Lin,
    Wij wensen jullie een hele goede reis. Als het goed is zitten jullie nu wij aan het wakker worden zijn al in het vliegtuig en zijnal onderweg naar Nederland.

• 15 December 2006 - 08:43

Anja & Edwin:

Goede reis naar huis!! We hebben genoten van jullie reisverslag en foto's.

Liefs Anja & Edwin
    LID 29 maart 2006

• 15 December 2006 - 10:34

Frits En Judith:

Inmiddels zijn jullie al onderweg. Ik hoop dat jullie ene goede reis hebben en straks zien we jullie op Schiphol!

Groetjes Frits en Judith