Chinese muur - Reisverslag uit Beijing, China van evalin - WaarBenJij.nu Chinese muur - Reisverslag uit Beijing, China van evalin - WaarBenJij.nu

Chinese muur

Door: marcel en yvette

13 December 2006 | China, Beijing

De chinese muur

Vandaag is het woensdag 13 december, om 9 uur vanochtend werden we opgehaald voor een dagtocht naar de Chinese muur. Omdat het de afgelopen dagen erg mistig is geweest waren we bang dat we weinig van de muur zouden zie, maar gelukkig is het vandaag zonnig. Maar ook erg koud, dus hebben we onszelf en Eva-Lin extra dik aangekleed. Erg bijzonder en mooi om op de Chinese muur te staan. Yvette is zelfs helemaal naar boven gelopen, en heeft een certificate gekregen (later bleek dat je die beneden gewoon kon kopen). We hebben veel foto’s gemaakt en gefilmd, zodat Eva-Lin later veel kan zien van China. Tussen de middag met z’n allen nog ergens gaan eten. Later zijn we met Jacco, Elma en Liu nog een rondje rond de wijken van het hotel gelopen. Je ziet dan op korte afstand van de luxe van je hotel een heel andere kant van China.
Een erg leuke dag. Met Eva-Lin gaat het heel goed, afgezien van haar driftbuien. Die heeft ze vooral als de dingen niet gaan zoals zij ze wil. Maar verder speelt en lacht ze veel. Als ze naar bed gaat, wil ze eerst nog een half uurtje kiekeboe spelen in bed. Ze gaat dan zitten laat zich lachend omvallen, om vervolgens net te doen alsof ze slaapt, een paar seconden later komt ze dan lachend weer overeind. Dit duurt tot ze vanzelf in slaap valt.
Morgen is onze laatste dag in Beijing, vrijdag worden we om kwart voor 10 in de ochtend opgehaald. We zullen morgen naar de zijdemarkt gaan, daar kopen we een koffer en die gaat vol nieuwe kleren mee terug. Yvette voelt zich gelukkig al weer een heel stuk beter.
Op de foto’s bij dit bericht zien jullie uiteraard de chinese muur, maar ook nog wat andere leuke plaatjes.

Tot morgen

Yvette, Marcel en Eva-lin

• 13 December 2006 - 12:56

Ursula:

Jullie hebben een leuke dag gehad zo te lezen. Knap hoor Yvette om helemaal naar boven te lopen,(dat lopen zit zeker in de familie ??) ook leuk om straks tegen Eva-lin te kunnen vertellen. De foto's zijn heel grappig je ziet dat Eva-lin zich steeds meer ontspant en zich helemaal HAPPY voelt bij jullie. Morgen nog een leuke en misschien ook een beetje vreemde laatste dag in het land van Eva-lin en dan lekker naar Nederland.
    Geniet nog even en tot vrijdag. Lieve groet Peter Ursula Lisa Thijs Joep Guus xxxxxxxxx

• 13 December 2006 - 13:01

Marjon:

Fijn om jullie dagelijks te kunnen volgen. Wij leven allemaal mee en praten na over jullie belevenissen tijdens het avondeten; en die foto's maken het helemaal compleet!
    Jullie geluk maakt ons gelukkig....
    Liefs jan willem, marjon, robin en fasika.

• 13 December 2006 - 13:06

Opa Oma Van Kuijk:

Hele mooie foto`s al een echt vertrouwd gezinnetje leuk om te zien.Geniet nog van china want je zit zo weer in Drunen
    groetjes en dikke kus Oma Opa

• 13 December 2006 - 13:15

Nicole:

Eva-Lin ziet er iedere keer nog fantastischer uit!! De slofjes staan haar trouwens ook goed en ze zijn lekker warm in het koude China. Yvette, ik ben helemaal trots dat je helemaal naar boven gelopen bent; misschien volgend jaar toch de 80 lopen?! Uit de driftbuien blijkt wel dat Eva-Lin een pittige tante is. Dit hoort ook bij haar sterrenbeeld. Een goed teken, ze zal wel een echte doorzetter worden!
    Nog veel plezier de laatste dag in China. Het zal altijd een mooie herinnering zijn. Wij zijn al helemaal klaar om jullie te verwelkomen in Nederland.
    Groetjes Coen, Nicole en Teun

• 13 December 2006 - 13:18

Nicole:

Oja, we hebben nog wel een mooi ski-pak in de aanbieding tegen de extreme kou!!!

• 13 December 2006 - 15:46

Rene:

zie hotmail

• 13 December 2006 - 18:05

Anja & Edwin:

Leuke foto's weer! En wat heb ik moeten lachen om het kiekeboe spelletje :-). Ik zie het al helemaal voor me haha.

Liefs Anja & Edwin
    LID 29 maart 2006