Hebbes dag - Reisverslag uit Chongqing, China van evalin - WaarBenJij.nu Hebbes dag - Reisverslag uit Chongqing, China van evalin - WaarBenJij.nu

Hebbes dag

Door: marcel en yvette

04 December 2006 | China, Chongqing

Vandaag 4 december 2006 om 14:05 op het civil bureau van Chongqing kregen we Eva-Lin. Wat er op dat moment door ons heen ging is niet te beschrijven.
Vanochtend zijn we met z'n allen eerst naar de bank gegaan (heel veel geld gewisseld) en daarna hebben we nog wat inkopen gedaan in de supermarkt. Dit was voor ons allemaa een goede afleiding op deze spannende dag. Om half 2 werden we opgehaald en direct naar het Civil bureua gebracht. Toen we binnen kwamen waren de kindjes er al. We kregen haar meteen in onze armen. Het was in tegenstelling tot wat we verwacht hadden een erg informele gebeurtenis. Een paar vingerafdrukken van ons drieen en wat vragen aan de nannies. Rond half vier konden we weer naar huis. We hoeven niet meer naar notaris, advocaat of overheden hier (dat doet May, onze gids, allemaal)
Rond vier uur op onze hotelkamer. Helemaal super. Eerst wel een uurtje wat gehuild en zicht erg tegen ons afgezet (maar dat is alleen maar goed). Daarna lachen, spelen, lachen en nog meer spele. Ze drinkt goed, eet goed.. en oh ja ze plast ook goed.

Eva-Lin gaat zo slapen maar eerst wil ze nog even haar eerste letters typen en naar Nederland sturen

cf\hseyioh t bnmmmnbhvccc
\c

In het fotoboek staan alvast vie foto's de we vandaag maakten. Er zullen er nog heel veel volgen.
Vanuit China heel trotse, blije en gelukkige ouders van Eva-Lin

• 04 December 2006 - 12:43

Marianne Klerks :

Van harte gefeliciteerd met Eva-Lin, eindelijk is het dan zover en hebben jullie je dochter in je armen. Proficiat!!

• 04 December 2006 - 12:43

Dorien Van Riel:

kippenvel!!! echt waar! wat fabtastisch moet het zijn om jullie kleine meid nu eindelijk in jullie armen te kunnen nemen! ik leef met jullie mee en hoop dat jullie heel erg veel van elkaar gaan genieten!
    veel geluk!

• 04 December 2006 - 12:45

Ursula:

GEFELICITEERD ! Eindelijk is Eva-lin bij jullie. Het zal voor jullie allemaal erg wennen zijn maar geef het tijd. Ben blij een bericht te lezen van jullie, ik was al de hele dag in spanning aan het wachten in de buurt van de PC. Geniet ervan en voor straks een rustige nacht (en niet te vaak wakker worden om weer even naar haar te kijken !!!)

• 04 December 2006 - 12:54

René & Lilian:

Wat een moppie is Eva- Lin toch.

Eindelijk hebben jullie haar in jullie armen kunnen sluiten. Gefeliciteerd

Groetjes René & Lilian

• 04 December 2006 - 13:07

Oom Kees Tante Paula:

Hartelijk Gefeliciteerde
    trotse papa en mama met jullie dochter eva lin
    geniet er van mooie foto s

groetjes oom kees en tante paula

• 04 December 2006 - 13:27

Oma Van Kuijk:

hebbes, wat is ze mooi jullie Eva-lin proficiat en geniet er van oma en opa

• 04 December 2006 - 13:28

Fam. E Van Wijk:

Hé trotse papa & mama van Harte Gefeliciteerd dat jullie nu eindelijk jullie dochter hebben .Wat moet dat spannend zijn geweest ...jullie dag kan niet meer stuk ,wij wensen jullie drietjes dan ook heel veel geluk!!!
    Groetjes van Eric , Miranda, Joshua & Jeremy

• 04 December 2006 - 13:33

Opa En Oma Mertens:

Marcel en Yvette het zijn mooie foto's. We hebben ze al afgedrukt. Een dikke knuffel voor jullie en Eva-Lin.

• 04 December 2006 - 13:35

Nicole:

Wauw!!!!Wat een mooie plaatjes. Teun slaapt nu even, maar als hij wakker is laat ik zijn nichtje meteen zien. Hij zal wel supertrots zijn op zo'n mooi meisje. Hij doet de hele dag vliegtuigen na; hij wil nu al naar Schiphol. Veel plezier met jullie meisje!

• 04 December 2006 - 15:39

Teun:

Jippie, Hieperdepiep hoera. Daar is mijn kleine nichtje dan! Teun wil zelf ook een stukje typen. Waarschijnlijk snapt Eva-Lin wel wat hij bedoeld. Hier komt hij: wahohogehickoeg ttkomdodssgdhedklijkgkls
    Dikke kus van Teun en tot snel!!!

• 04 December 2006 - 17:25

Karin,chris,en Joey:

hoi,,gefeliciteerd.
    het is echt een moppie hoor en leuke foto's
    geniet er maar lekker van

• 04 December 2006 - 18:52

Fam.van Oijen:

Hartelijk gefeliciteerd gelukkige ouders. Het is een pracht kind. Geniet van jullie Eva-Lin en ik denk dat jullie wel naar huis zouden willen om ze aan iedereen te laten zien en de familie zal zeker naar de dag uitkijken dat jullie met Eva-Lin weer aankomen op Schiphol.
    Marijke en Giel en Juliette

• 04 December 2006 - 18:55

Masja Zijdel:

Wat een feest en wat een heerlijk meisje geniet maar lekker van elkaar heel veel geluk samen gefeliciteerd

• 04 December 2006 - 19:01

René En Marinella:

Eindelijk zien we ons nichtje Eva-Lin dan waar ze hoort te zijn: bij papa Marcel en mama Yvette.
    Hartelijk gefeliciteerd! Groetjes aan jullie en een dikke knuffel voor Eva-Lin.

• 04 December 2006 - 19:10

Jeroen En Lucy:

Joepie de poepie...nog ff en dan staat Eva-Lin in Drunen op haar eigen stoepie!!! Gefeliciteerd en geniet ervan!! Groetjes Jeroen en Lucy

• 04 December 2006 - 19:52

Anja & Edwin:

Hoi hoi,

Oh wat geweldig om iets van jullie te lezen en wat een mooie meid is het toch he?! Geniet ervan!! We blijven jullie volgen hoor.
    Oja, ik kreeg vandaag te horen dat 1 van jullie een neefje/nichtje is van een collega van Edwin (hij heet Peter). Zo zie je maar weer dat het wereldje erg klein is :-).

Lieve groetjes,

Anja & Edwin (Tilburg)
    LID 29 maart 2006

• 04 December 2006 - 20:16

Joke En Chris Van De:

Yvette en Marcel
    Alvast gefeliciteerd met jullie prachtige dochter.
    Geniet er de komende dagen maar veel van want er staan jullie nog drukke dagen te wachten

Joke en Chris van der Pas

• 05 December 2006 - 07:28

NicolineMartijnSuus:

Wat een mooie dochter! Gefeliciteerd!

• 05 December 2006 - 13:54

Tony En Peter:

Van harte proficiat. Jullie zijn op grote afstand, maar we kunnen wel een beetje invoelen hoe indrukwekkend het moment moet zijn geweest dat je eindelijk jullie dochter in jullie armen mocht nemen. Het zal een moment zijn, zoals je die in je leven maar een paar keer zult ervaren. Het is dan ook een uniek moment. Het is jullie gegund!!!